تورم به کریسمس هم رسید | هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سال نو میلادی برای مسیحیان

تورم و گرانی به حدی رسیده که جزئی‌ترین کالا در بازار نیز دستخوش تغییرات قیمتی قرار گرفته و این به معنای کوچک شدن سبد جشن کریسمس برای شهروندان مسیحی کشورمان است.
تورم به کریسمس هم رسید | هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سال نو میلادی برای مسیحیان
کد خبر : ۵۲۶۵۸

لوازم پذیرایی تم کریسمس از بشقاب و لیوان با طرح‌های جذاب کریسمسی تا بابانوئل، آدم برفی و گوزن در ابعاد و جنس‌های مختلف، از متداول‌ترین کالا‌هایی است که در این روز‌ها طرفداران خود را دارد که شروع قیمت جزئی‌ترین این لوازم از ۴۰ هزار تا ۸۰۰ میلیون تومان است.

کیفیت برتر محصولات پذیرایی با کاغذ قطور، رنگ بهداشتی و بسته بندی ویژه لوازم پذیرایی و تزیینی با تم کریسمس و بابانوئل، از جمله ویژگی‌ها برای قیمت گذاری برروی لوازم پذیرایی و تزئینی کریسمس بشمار می‌آید.

سیاوشی یکی از توزیع کنندگان ابزار و لوازم جشن کریسمس در بازار بزرگ تهران به اقتصاد ۲۴ می‌گوید: تورم و گرانی به حدی رسیده که جزئی‌ترین کالا در بازار نیز دستخوش تغییرات قیمتی قرار گرفته و این به معنای کوچک شدن سبد جشن کریسمس برای شهروندان مسیحی کشورمان است.

به گفته این بنکدار، بشقاب و لیوان و سایر لوازم پذیرایی مخصوص این جشن با افزایش ۶۵ درصدی نسبت به سال گذشته بحران جدیدی را برای متقاضیان این لوازم در آستانه برگزاری کریسمس ایجاد کرده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر